1) Úvodní
ustanovení
1.1
Všeobecné
smluvní podmínky upravují poskytování služeb a definují vztah mezi firmou PZ
Komplex s.r.o. se sídlem Bylany čp. 32, PSČ 538 01 IČ:
03757943, DIČ: CZ03757943 (dále jen dodavatel) na straně jedné a odběratelem na
straně druhé.
1.2
Aktuální znění
všeobecných smluvních podmínek je veřejně dostupné na internetových stránkách
dodavatele www.infoaktualne.cz a na vyžádání jsou k dispozici v tištěné podobně
na adrese firmy dodavatele.
2) Předmět
smlouvy
2.1
Předmětem
smlouvy je na jedné straně závazek dodavatele poskytnout služby zahrnující
zveřejnění prezentace firmy odběratele na internetových stránkách popřípadě
poskytnutí dalších dohodnutých doplňkových služeb a na straně druhé závazek
odběratele zaplatit za poskytnuté služby dohodnutou cenu stanovenou ve smlouvě.
2.2
Dodavatel je
povinen poskytovat služby v souladu s obecně závaznými právními předpisy.
3) Zadávání a obsah
prezentací
3.1
Dohoda, která je
uzavřena na základě telefonické dohody.
3.2
Odběratel
souhlasí na základě telefonické dohody s uveřejněním těchto údajů.
Obchodní firma
(registrovaný
název), sídlo resp. místo podnikání tak, jak je má uvedeno v obchodním nebo
živnostenském rejstříku, IČ, DIČ (pokud je jeho držitelem), kontaktní
informace, popis činnosti.
3.3
Veškeré případné
dodatky a změny týkající se změn nebo přání, musí být sjednány písemně.
3.4
Odběratel nese
plnou a výhradní odpovědnost za obsah informací, které poskytne pro svou
prezentaci dodavateli. Dodavatel neodpovídá za obsahovou správnost údajů, které
dle požadavku odběratele zveřejňuje a není povinen zkoumat, zda jsou tímto
zveřejněním porušována práva třetích. Odběratel se zavazuje, že za
dodavatele uhradí veškeré nároky na náhradu škody, které vůči němu uplatní
třetí osoba v souvislosti se závadným obsahem služby poskytnuté dodavatelem
odběrateli.
4) Podklady pro
prezentaci a korekturu
4.1
Každá prezentace
vychází z telefonické dohody. Kde odběratel poskytne aktuální údaje a
kontakty.
4.2
Při
aktualizování údajů a kontaktů je odběratel povinen uvádět pouze pravdivé a
nezavádějící údaje.
4.3
Součástí
prezentace mohou být i loga a obrázky, nebo videa, které budou spolu s textem
vystaveny na internetu. Tyto další podklady nezbytné pro vytvoření, či
aktualizování prezentace jsou odeslány na email info@infoaktualne.cz. V případě
telefonické dohody, lze tyto informace stáhnout z webových stánek. Za
včasné a bezchybné dodání podkladů pro prezentaci odpovídá odběratel.
Jestliže
odběratel neposkytne požadované informace ve stanoveném termínu, pak ze závazku
nevyplývá žádný nárok na náhradu škody za nezveřejnění popřípadě částečné nebo
chybné zveřejnění prezentace.
4.4
Jakýkoliv
požadavek na úpravu původního obsahu požadované prezentace musí být poslán na
email info@infoaktualne.cz nebo telefonickou dohodou.
4.5
Korektura
zveřejňované reklamy je dodavatelem zasílána odběrateli pouze na základě jeho
výslovného požadavku.
4.6
Pokud se
odběratel ve stanoveném termínu ke kontrolnímu náhledu (korektuře) prezentace
nevyjádří, má se za to, že s podobou inzerátu tak, jak mu byl zaslán, souhlasí.
Není-li termín pro návratnost korektury sjednán, činí lhůta pro vyjádření
odběratele k jejímu obsahu i formě tři dny od jejího obdržení.
5) Odmítnutí
zveřejnění prezentace
5.1
Dodavatel je
oprávněn odmítnout zveřejnění prezentace, pokud tato svým významem, obsahem
nebo provedením odporuje obecným etickým zásadám, zájmům dodavatele nebo je-li
v rozporu s platnými právními předpisy. V případě, že důvody odmítnutí
zveřejnění zjistí dodavatel až po obdržení faktury, je oprávněn od smlouvy
jednostranně odstoupit s tím, že důvody odstoupení musí písemně nebo emailem
sdělit odběrateli.
6) Odstoupení od
smlouvy
6.1
Odběratel je
oprávněn odstoupit od smlouvy a zrušit tak objednanou prezentaci své firmy
rovněž prokazatelně písemnou formou nebo e-mailem z jakéhokoliv důvodu nebo i
bez uvedení důvodu. Pokud odběratel odstoupí od prezentace svoji firmy po
uhrazení, nevzniká dodavateli žádná povinnost vrácení poměrné nebo celé peněžní
částky.
7) Cena dodávky
a platební podmínky
7.1
Cena za
prezentaci je v souladu s aktuálním ceníkem dodavatele a je pro obě strany
závazná. Odběratel je v telefonickém hovoru obeznámen s cenou i
slevami, které jsou pak pro poskytovatele závazné.
7.2
Na faktuře je
sjednávána cena vždy včetně DPH. Odběratel se zavazuje podle platných norem
uhradit cenu včetně DPH, a to na zálohové faktury vystavené dodavatelem k tomu
účelu, a to na účet dodavatele uvedený na zálohové faktuře nejpozději v den tam
vyznačeného data splatnosti. Pokud není písemně dohodnuto něco jiného, je
splatnost zálohové faktury 14 dnů od jejího vystavení.
7.3
Zálohová
faktura, daňový doklad jsou zaslány dodavatelem na adresu odběratele, nebylo-li
dohodnuto jinak. V pochybnostech o termínu doručení těchto dokladů se má za to,
že byly doručeny třetího dne po jeho odeslání poštou.
7.4
Nárok na úhradu
smluvní ceny vzniká dnem vystavení faktury. Bez udání důvodu nelze brát fakturu
za bezpředmětnou.
7.5
Úhrada je
prováděna bezhotovostním bankovním převodem, pokud není sjednáno něco jiného.
Za úhradu je považován okamžik, kdy je dohodnutá cena připsána na účet
dodavatele v plné výši.
7.6
Dodavatel může v
případě prodlení s placením odmítnout další objednávku odběratele popřípadě
objednávku přijmout až poté, co odběratel uhradí zálohu, kterou může dodavatel
v takovém případě požadovat až do výše 100% ceny poskytované služby. Do doby
provedení úhrady zálohy může dodavatel odmítnout plnění objednávky prezentace.
8) Ochrana dat
8.1
Odběratel
telefonickým souhlasem vyjadřuje svůj souhlas se zveřejněním informací pro
prezentaci.
8.2
Název odběratele
(firmu) stejně jako ostatní údaje, které jsou, které jsou součástí prezentace
nebo dalších doplňkových služeb, odběratel uděluje souhlas s dalším použitím
resp. možným bezplatným zveřejněním těchto údajů.
8.3
Po telefonickém
souhlasu odběratel dodavateli dává souhlas zobrazovat údaje o firmě odběratele
na internetových stránkách dodavatele www.infoaktuálne.cz a podportály s tím spojené, zpracovávat osobní údaje
nutné pro evidenci v systému a užívat je v souladu s právním řádem České
republiky zejména pak v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních
údajů v platném znění a zákonem č. 127/2005 Sb. o elektronických komunikacích
ve znění pozdějších předpisů. Bližší specifikace a souhlas viz příloha č. 2
těchto všeobecných obchodních podmínek.
9) Odpovědnost
za vady
9.1
Dodavatel
odpovídá odběrateli za škodu, která mu vznikla v důsledku porušení dodavatele
stanovených zákonem nebo jinak dohodnutých nebo vyplývajících ze všeobecných
smluvních podmínek.
9.2
Pokud se v
průběhu zveřejnění prezentace objeví takové nedostatky související
s podklady odběratele, které nebyly zřejmé, nebo je dodavatel nemohl
předvídat, nemá odběratel právo na uplatnění reklamace.
9.3
Prezentace má
vady, není-li splněna některá z těchto podmínek: byl změněn obsah (text
popřípadě grafické podklady) bez souhlasu zákazníka v rozporu s objednávkou
nebo nebyla zveřejněna vůbec, byl chybně uveden obchodní název (firma) nebo
jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo inzerenta, případně e-mailová adresa.
9.4
Zjistí-li
odběratel v prezentaci své firmy na internetu některou z uvedených vad, je
oprávněn uplatnit reklamaci nejdéle do 7 dní od prvního dne, kdy byla
prezentace zveřejněna, jinak jeho právo z odpovědnosti za vady zaniká.
9.5
Nebyl-li
odběratelem potvrzen a zpět zaslán kontrolní náhled (korektura), nebo jsou-li
na tomto kontrolním náhledu chyby, popřípadě nedodá-li odběratel konkrétní
podklady, má se za to, že dodavatel nenese za chybné plnění žádnou odpovědnost
a odběrateli tak nárok na uplatnění reklamace zaniká.
9.6
Chyby nebo jiné
technické nedostatky, které však nezmění smysl nebo obsah prezentace,
neopravňují odběratele ke krácení sjednané platby za poskytnuté
služby. Lze však prezentaci bezplatně opravit či poupravit, ale
nevzniká nárok na náhradu škody.
9.7
Vznikne-li v
prezentaci odběratele vinou dodavatele jiná vada, než jak jsou uvedeny
v předchozím bodě, je odběratel povinen takovou závadu oznámit dodavateli
bez zbytečného odkladu a je oprávněn uplatnit v rámci reklamačního řízení nárok
na slevu z ceny prezentace. Sleva a její výše či jiná náhrada za chybně
zveřejněnou prezentaci je určována dodavatelem a odběratel nemá právo na jejich
změnu.
9.8
Opoždění ve
zveřejnění prezentace, které je nejvýše 14 dní ode dne, kdy má být prezentace
zveřejněna, se nepokládá za porušení povinnosti dodavatele a nezakládá nárok na
náhradu škody.
10) Termíny
plnění
10.1
Termín
zveřejnění prezentace odběratele dodavatelem je v den odsouhlasení
v telefonickém hovoru.
10.2
Případné další
(doplňkové služby) a jejich termíny plnění jsou zveřejněny na základě předchozí
dohody.
11) Osobní údaje
a cookies
11.1
Souhlas
odběratele s užíváním souboru cookies poskytovatelem uvedený
v příloze č. 1 těchto všeobecných obchodních podmínkách.
11.2
Souhlas
odběratele s užíváním osobních údajů poskytovateli uvedený v příloze
č. 2 těchto všeobecných obchodních podmínkách.
12) Závěrečná
ustanovení
12.1
Dodavatel si
vyhrazuje právo tyto všeobecné smluvní podmínky kdykoliv písemně změnit s tím,
že vůči odběrateli jsou tyto změny účinné až poté, co s nimi byl prokazatelně
seznámen.
12.2
Pokud určité
smluvní podmínky nejsou v těchto všeobecných smluvních podmínkách, platí pro
jejich posouzení příslušná ustanovení obchodního zákoníku popřípadě ustanovení,
která jsou pro posouzení dané situace svým charakterem co nejbližší.
13) Účinnost
Tyto VOP
nabývají platnosti a účinnosti 1.1.2018
Souhlas se zpracováním souborů cookies
Příloha
číslo 1
1) Co
jsou soubory cookies
Soubory
cookies jsou krátké textové soubory, které internetová odešle od Vašeho prohlížeče.
Umožnují internetové stránce zaznamenat informace o Vaší návštěvě, například
zvolený jazyk a podobně, následující návštěva stránek tak pro Vás může být
snazší a příjemnější. Soubory cookies jsou důležité, neboť bez nich procházení
sítě internet bylo mnohem složitější. Soubory cookies umožňují lepší využití
našich internetových stránek a přizpůsobení jejího obsahu Vašim potřebám;
používá je téměř každá internetová stránka na světě. Soubory cookies jsou
užitečné, protože zvyšují uživatelskou přívětivost opakovaně navštívené
internetové stránky.
2)
Druhy souboru cookies
Relační
(tedy dočasné) soubory cookies nám umožňují projevovat Vaše jednotlivé aktivity
po dobu prohlížení těchto internetových stánek. V okamžiku otevření okna
Vašeho prohlížeče se tyto soubory aktivují a deaktivují se po zavření okna
Vašeho prohlížeče. Relační cookies jsou dočasné a po zavření prohlížeče se
všechny tyto soubory vymažou.
Trvalé
soubory cookies nám pomáhají Váš počítač identifikovat, jestliže opětovně
navštívíte naši internetovou stránku. Další výhody trvalých cookies je to, že
nám umožňují přizpůsobit naše internetové stránky Vašim potřebám.
3)
Využívání souborů cookies
V souladu
s ustanovením § 89 odst. 3 zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických
komunikací, v účinném znění, si Vám tímto dovolujeme informovat, že naše
internetové stánky využívají pro svoji činnost soubory cookies, tedy že Vaše
soubory cookies, včetně trvalých, zpracováváme.
Tento
souhlas je udělen na dobu 24 měsíců po odsouhlasení nebo zaplacení prezentace.
Internetové
prohlížeče obvykle obsahují správu souboru cookies. V rámci nastavení
Vašeho prohlížeče tak pravděpodobně můžete jednotlivé soubory cookies ručně
mazat, blokovat, či zcela zakázat jejich používání.
Pro
více informací použijte nápovědu svého prohlížeče.
4)
Účel použití souborů cookies
K personalizaci
obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší
návštěvnosti využíváme soubory cookies. Informace o tom, jak náš web používáte,
sdílíme se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a
analýz.
Soubory cookies využíváme, kromě účelu uvedeného
v předchozím odstavci, pouze pro účely stanovené v obchodních
podmínkách.
Souhlas s užitím osobních údajů
Příloha
číslo 2
Já,
jakožto
uživatel internetových stánek s názvem Infoaktualne.cz a všechny
podportály dostupné v síti internet na internetových stránkách www.infoaktualne.cz, www.karlovarskyinfo.cz, www.usteckyinfo.cz,www.plzenskyinfo.cz, www.stredoceskyinfo.cz, www.libereckyinfo.cz, www.prazskyinfo.cz, www.jihoceskyinfo.cz, www.hradeckyinfo.cz, www.pardubickyinfo.cz, www.vysocinainfo.cz, www.jihomoravskyinfo.cz, www.olomouckyinfo.cz, www.zlinskyinfo.cz, www.moravskoslezskyinfo.cz,
tímto
ve smyslu ust. § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve
znění pozdějších předpisů (dále též jako,,zákon“), souhlasím se shromažďováním,
uchováním a zpracováním osobních údajů mnou poskytovaných správci osobních
údajů, kterým je odběratel inzerce Infoaktuale.cz. A uhrazením faktury nebo
souhlasem tím souhlasí, aby osobní údaje byly pro správce zpracovány:
Správcem
Jakýmkoli
zaměstnancem poskytovatele
Jakýmkoli
smluvním partnerem poskytovatele
Tento
souhlas je udělen na dobu neurčitou.
Správcem
stanovený účel zpracování osobních údajů, pro který tento souhlas poskytuji, je
použití osobních údajů pro:
Zaslání
obchodní nabídek poskytovatelem
Marketingové
účely
Zařazení
osobních údajů do firemní databáze
Zpřístupňování
osobní údaje třetím osobám v katalogu firem
Prohlašuji,
že jsem si vědom(a) svých práv podle ust. § 12 a §21 zákona, a prohlašuji, že
všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně
Poskytovatel
prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro
naplnění výše stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu
s účelem, k němuž byly shromážděny.
Poskytovatel
prohlašuje, že bude osobní údaje zpracovávat následujícím způsobem:
Strojově
(automatizovaně) prostřednictvím počítačů a počítačových programů
V písemné
podobě
Tento
souhlas je svobodný a vědomí projev vůle subjektu údajů, jehož obsahem je
svolení subjektu údajů se zpracováním osobních údajů
Souhlas
je konkludentně poskytnut ověřením nebo užíváním webové inzerce výše popsané
internetové aplikace.